MoneyGram logo

Ευχαριστούμε που επιλέξατε να στείλετε χρήματα διαδικτυακά με την MoneyGram.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στα αγγλικά αυτή τη στιγμή. Αν είστε έτοιμοι να επικοινωνήσετε στα αγγλικά, παρακαλούμε συνεχίστε.<br /> Μεταφέρεστε αυτόματα στις σελίδες ασφαλούς μεταφοράς της MoneyGram στα αγγλικά

Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε για όλες τις υπηρεσίες της MoneyGram οποτεδήποτε χρειάζεστε. Για οποιαδήποτε απορία ή για να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της MoneyGram και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Αναφορά απάτης

Είναι εύκολο να αναφέρετε μια απάτη online: απλά χρησιμοποιήστε το παρακάτω έντυπο επιλέγοντας ως αίτημα «Αναφορά απάτης» από το πτυσσόμενο μενού και καταχωρήστε τις λεπτομέρειες του συμβάντος.

Αν υποψιάζεστε απάτη σε μια συναλλαγή που δεν έχει ακόμη ληφθεί, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 001 800 926 9400, ώστε η συναλλαγή να ακυρωθεί αμέσως.

Για να μας βοηθήσετε να διερευνήσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημά σας, έχετε διαθέσιμες τις παρακάτω πληροφορίες όταν επικοινωνείτε μαζί μας:

  • Το όνομα και τη διεύθυνσή σας
  • Αριθμό τηλεφώνου σας κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες
  • Ώρα που προτιμάτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας
  • 8-ψήφιο αριθμό αναφοράς συναλλαγής
  • Λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα και τη ζητούμενη επίλυση

Τρόποι για να επικοινωνήσετε μαζί μας